Kwiaciarnia wysyłkowa Bielsko-Biała

Twoja ulubiona kwiaciarnia internetowa..

Zamów kwiaty:  +48 504 513 011

Reklamacje

 

Reklamacje należy składać w Kwiaciarni Wysyłkowej Baobab oraz za pośrednictwem e-maila na adres:

kwiaty24baobab@vp.pl

 

Reklamacje może złożyć wyłącznie osoba zamawiająca produkt. Abyśmy mogli rozpatrzeć  reklamację, należy dostarczyć reklamowany produkt lub przesłać zdjęcie wraz z opisem reklamacji.

 

Wszelkie reklamacje dotyczące doręczenia przesyłki kwiatowej rozpatrywane będą w terminie 5 dni roboczych od dnia realizacji zamówienia.

 

Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie. Reklamacje dotyczące składu lub jakości przesyłki kwiatowej rozpatrywane są wyłącznie w oparciu o dokumentację zdjęciową przesłaną przez Nadawcę lub Odbiorcę przesyłki kwiatowej. Klient ma prawo złożyć reklamację do dwóch dni od daty dostarczenia przesyłki kwiatowej. Każda reklamacja zostanie rozpatrzona przez Kwiaciarnie Wysyłkową Baobab w ciągu 5 dni roboczych od daty jej otrzymania.
Podczas składania reklamacji Klient zobowiązany jest do przesłania danych niezbędnych do identyfikacji Klienta (nr zamówienia, adres odbiorcy, forma złożonego zamówienia). W przypadku podania niekompletnych danych w reklamacji lub w przypadku gdy  dane nie zgadzają się z podanymi w trakcie składania zamówienia, reklamacja zostaje odrzucona. Kwiaciarnia Wysyłkowa Baobab  jest zobowiązana  do poinformowania Klienta o odrzuceniu reklamacji za pomocą e-maila lub telefonicznie.

 

Kwiaciarnia Wysyłkowa Baobab  w przypadku kwiatów dostarczanych przez lokalne kwiaciarnie gwarantuje świeżość kwiatów ciętych przez 2 dni od dnia ich doręczenia, podanego podczas składania zamówienia. W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. poniżej 5 stopni Celsjusza lub powyżej 25 stopni Celsjusza gwarancja świeżości obowiązuje przez 1 dzień.

 

Ze względu na świeżość kwiatów ciętych dostarczanych przez Kwiaciarnię Wysyłkową Baobab  reklamacje nie będą uwzględnianie w przypadku złego przechowywania kwiatów tj. złej pielęgnacji (wymiana wody, podcięcie końcówek łodyg kwiatów).

 

Różnice w formie i kształcie bukietu ze względu na indywidualność lokalnych florystów nie będą uwzględniane podczas reklamacji. Reklamacje dotyczące różnic w składzie bukietu oraz świeżości będą rozpatrzone wyłącznie w oparciu o zdjęcie dostarczonego bukietu.

 

W przypadku braku zdjęcia reklamacja nie zostanie uwzględniona.

 

 

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

 

Zamówienie może zostać anulowane najpóźniej na 2 dni robocze przed podaną w trakcie składania zamówienia datą doręczenia. Zamówienie może zostać anulowane także później, jeśli nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Zapraszamy do kontaktu z Kwiaciarnią Wysyłkową Baobab celem sprawdzenia statusu zamówienia.
W przypadku anulowania zamówienia Kwiaciarnia Wysyłkowa Baobab zwróci w terminie 7 dni kwotę zamówienia, pomniejszoną o koszty manipulacyjne w wysokości 20% wartości zamówienia. Zwrot może nastąpić tą samą metodą płatności, jaką dokonano zapłaty za zamówienie lub przelewem bankowym.